dennisberg

Alla inlägg den 23 april 2010

Av Dennis Berg - 23 april 2010 17:42

Min lilla prutt ute i solen :)


 


Av Dennis Berg - 23 april 2010 16:05

Hej hej!!


Hejsan hej idag igen!

Blev inte så mkt skrivet igår för att jag

Madde älskling & Jacob åkte till min mor

i varekil och grilla och så. sedan kl: 19:03

tog älskling Madde & Jacob bussen hem och

jag stannade i varekil för att dricka öl med

min mor och Lars hemma hos Nina. Det va la

rätt oki. Vi satt bara och tjöta och drack öl.

Senare på kvällen gick jag morsan & Lars hem

och la oss för att sova.


Idag har jag inte gjort så mkt. Jag vaknade

la runt tio tiden och såg lite på tv innan Lars

och morsan körde hem mej. när jag kom hem så

va det bara Madde, älskling och Jacob hemma

men det ändrades ganska snabbt. Först kom min

lilla kusin Martin och strax efter det kom marie

Marcus och fula Pontus. :) Så vi satt här

allihopa och köta lite skit osv. Sedan så åkte

Marie härifrån med Jacob för att hon skal passa

honnom inatt. Sedan åkte Madde Marcus och fula

Pontus hem t ellös så nu är det bara jag och

älskling hemma. Nu sitter vi och väntar på att älsklings mamma ska ringa så skal vi åka med henne till

ellös och fixa lite saker. Men mkt mer har jag

inte att berätta nu men uppdaterar dagen senare

i kväll :) Så tat lugnt tills dess så hörs vi sen!!


Bye bye!!

Tidigare månad - Senare månad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation


Hej Hej. Dennis Berg det e jag det :)

Länkar

  • bloglovin

Dennis Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<<
April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Dennis Länkar

  • bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards