dennisberg

Alla inlägg den 21 april 2010

Av Dennis Berg - 21 april 2010 20:50

GOTT!!!


Hejsan hej. här sitter jag fortfarande vid

datan och försöker fixa saker som inte går,

så jag har lagt ner det nu. Min älskling och

madde håller på med äppelpajen och jag är

fett sugen just nu! :P hehe. Mer har jag inte

att säga just nu men hörs senare ;)


ha d ha d


 

Av Dennis Berg - 21 april 2010 18:37

HEJSAN!!!


Tjo. Nu sitter jag här igen efter att ha gjort

lite nytta. Jag har nämnligen vart nere i henån

idag igen och träffat våran CP:störda familje-

asistent för att tjöta med henne. Men snacket

fick min lskling ta medans jag satt och pilla med

min mobil. Efter en halvtimma med henne gick

vi hem igen där min kusin Martin satt och vänta

med (älskling Malin´s) systrar Madde och Marie.

Med dom satt vi och kolla lite tv innan dom

begav sig hemmåt. Sedan såg jag på AFV

tills det va dax att göra lite nytta igen och

skära äpplen till min älskling som hon ska ha till

sin äppelpaj :-). Ja mkt mer har inte hänt än.

jag och Madde har fixat lite bild på hennes data

och nu skal jag se om jag kan fixa till min blogg

lite till. Men tills jag skriver igen får du ha d så

bra.


Bye bye!!

Av Dennis Berg - 21 april 2010 10:33

God morgon


Hej hej idag igen. Nu har man precis vaknat och

fick byta blöja på min lilla prutt unge.  

Mkt mer har inte hunnit hända förutom att jag

satt mej här vid datan. Men det är juh ganska

fint väder idag så det blir nog till att gå ut

senare när alla har vaknat tror jag. Men det

skriver jag om senare. men nu har inte jag så

mkt mer att säga så vi säger så & så hörs

vi senare.


Bye Bye!!

Tidigare månad - Senare månad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation


Hej Hej. Dennis Berg det e jag det :)

Länkar

  • bloglovin

Dennis Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<<
April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Dennis Länkar

  • bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards